Tuesday, June 17

Kena Tag.

beberapa hari yg lalu, saya kena tag oleh alex.lepas tu CS. =.= damn lame. i dont do tags.but anywayhere goes :

Survey ini perlu dijawab dalam Bahasa Malaysia.

7 Fakta Tentang Saya.
1) saya seorang perempuan
2) ada sikit overweight
3) sekarang cuti
4) suka "joli-joli" (clubbing)
5) saya tegak (straight, as in i like men)
6) cita-cita saya : loyar buruk (lawyer)
7) saya cintakan Malaysia

7 Perkara yg Menakutkan Saya
1) bangun pagi dan gemuk 50kg
2) semua kawan benci saya
3) kena duduk semula (resit) peperiksaan saya
4) keluarga saya hilang
5) tidak dapat buka-garis (online)
6) tidak boleh nampak lagi
7) kematian

7 Lagu Buat Sekarang
1) Sara Bareilles - Lagu Cinta (love song)
2) Mariah Carey - Selamat Tinggal (Bye Bye)
3) Leona Lewis - Tumpah Cinta (Bleeding love)
4) Jason Mraz - Aku Engkau Punya (I'm Yours)
5) Nicole Scherzinger - Bayi Cinta (Baby love)
6) Ne-Yo - KeranaMu (Because of you)
7) Alicia Keys - Tiada Orang (No One)

7 Perkara yg Selalu Saya Sebut
1) Shit!
2) Cheh!
3) Buntut saya (my arse)
4) sien!
5) Fuck!
6) meh? !
7) damn it.

7 Perkara yg amat Bernilai
1) Keluarga
2) Kawan
3) Pelajaran
3) Pengalaman
4) Sejarah
5) Cinta
6) Novel-novel saya
7) Internet

7 "Pertama Kali" Dlm Hidup Saya
1) Minum alkohol selama tiga malam berturut-turut
2) Duduk Evo.
3) Taip blog dlm bahasa Melayu
4) Teman kawan pergi medical checkup
5) Main boling dgn Alex dan Kaya
6) Duduk kereta manual naik Genting
7) Menjadi EMO over stupid things that was suppose to be in the PAST.


7 Orang Bertuah yg Kena Tag Ini:
1) Shin Ee aka Janice
2) Winnie
3) Ler Wendy (im helping u to practice ur BM)
4) William Wong aka da devil
5) Lai Mei Yan aka kcMy
6) Tan Pek Li
7) Ong Tuan Chin

=)







7 comments:

winnie said...

i tot u wont reply tag punya wor..=.=

Jade W. said...

LOL.nth to do ma...so ma reply lor..

Unknown said...

errr..i dun UN wat is tag
><"

Jan said...

wats tis??? in Malay sommore??? OMG!!! and y am i so lucky tat my name on it???

Jade W. said...

yan: just answer those questions in ur own blog.

jan: yup..u're the BERTUAH one.. =)

Unknown said...

haha..happy happy...
i'm in the list..haha..

chin2

Jan said...

omg...chin...since when u bcum mimi?? and u feel lucky u r in it...argh~~~